Travel John en Sylvia in USA

Keep on rolling

Vandaag dus die 425 km overbruggen tussen Grand Junction en Tropic. Oftewel van Colorado naar Utah. Bijna 6,5 uur over gedaan. Komt natuurlijk omdat ik net als een japanner overal even moet stoppen en een plaatje moet schieten. Ik kan wel zeggen, ik kom er maar 1 keer, maar die vlieger gaat niet meer op.

Tropic is een boer, een motel, een windmolen en een benzinepomp. De wereld staat hier gewoon stil, sommige straten hebben nog zand op de grond. Oh ja en een restaurant bij het Motel, waar het hele dorp komt eten. In een soort buffalo bill omgeving op gezaagde bomen een lekkere steak gegeten onder begeleiding van live countrymuziek. Superleuk, daarna nog even op het terras van het motel met vier alleraardigste amerikanen zitten babbelen en borrelen (zij champagne, wij spa...zitten ook belletjes in).

Wonder boven wonder hebben ze internet, dus zo nog even netflix serietje kijken en dan pitten. Morgen trekken we die auto door 70 mijl onverharde weg door de bush, benieuwd hoe dat gaat. Tenzij het gaat regenen vannacht...dan staat het pad onder water..maar daar ziet het niet naar uit.

Paar foto'tjes maar vandaag en kort filmpje van de landschappen die we onderweg tegenkwamen/doorheen moesten.

Groeten, John en Sylvia

Andre

En hebben jullie een beetje genoten van het dagje rust.

pa en ma

Zo naar een dagje rust weer flink aan de bak.
Een pracht omgeving kijk uit naar de foto,s

Marielle

Jullie hebben het goed met je zin! De foto's zijn echt prachtig en de verhalen heel leuk. Veel plezier nog!

Marielle

Naar je zin : ) stomme spelling van mijn telefoon

Diny

Prachtige foto's, steeds weer een genot er naar te kijken en jullie verhalen te lezen. Geniet er nog van.